torstai 22. tammikuuta 2015

Turhauttaa

Tämä tilanne vaatii nyt selkeästi purkautumista.
En tykkää yhtään käydä koulua enää, mutta en voi lopettaa keskenkään, koska työkkäristä lätkähtää karenssia ja olen jo loppusuoralla. Siinäpä hienot ahdistuksen aiheet. Toiseksi, en ymmärrä kirjanpidosta yhtään mitään. Osaan kyllä suorittaa atk:lla kaikki kirjaukset kirjanpito-ohjelmalla, mutta en osaa tehdä käsin kirjauksia paperille. Se asia ei vain mene jakeluun, peruskirjaukset, kuten ostot, myynnit ja alvit osaan laittaa oikeille tileilleen tiliristikossa, mutta siihen taitoni loppuvatkin ja nyt on alkanut uusi kurssi kirjanpidon hoitamiseen liittyvä, enkä tajua enää mistään mitään. Kaikki tuntuu olevan ihan täyttä hepreaa.
Ja nyt kun olen ollut vapaapäivillä, en tahtoisi mennä ollenkaan kouluun. Olisin ennemmin töissä, jos minulla olisi työpaikka. Työttömyys on suorastaan hermoja raastavaa, enkä haluaisi joutua kotonakaan istumaan kaiket päivät. Olen aina ollut fyysisen työn ihminen, mutta kädet ei kestä nostelua ja lapa ei kestä siirtelyä. Nyt alaselkä ei kestä istumista. Olen ihan hukassa, enkä tiedä, mitä tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti