torstai 25. syyskuuta 2014

Tehokasta

Nyt minulla on vihdoinkin oma huone ja avaimet sinne.
Hommia on kyllä riittäänyt, välillä enemmän ja välillä vähemmän.
En ole päässyt vielä tietojärjestelmiin käsiksi, mutta jossain vaiheessa saan opetella kansalaisopiston laskutusta, kunhan se ihminen tulee sairaslomalta, kuka lupasi minulle asiaa opettaa.

Tämä porukka on oikein mukavaa ja avuliasta. En usein neuvoja ole tarvinnut, koska olen käyttänyt vain exceliä ja wordia, mutta jälleen kerran minulle kiroillaan, kun teen hommat liian nopeasti.

Ihailtavaa olisi varmaan olla tehokas, mutta ei kaikilla ole aikaa keksiä minulle lisää töitä.

Tänään tulee meille tiskikone ja pesukone uudelle asunnolle ja huomenna muutto ja kummipojan ristiäiset. <3

Otin kutimet mukaan, jos tulee tylsä hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti