tiistai 4. maaliskuuta 2014

Läpäisin ensimmäisen kokeeni

Ennen hiihtolomaa minulla siis oli tämä pirullinen sanakoe, johon en siis valmistautunut kuin henkisesti.
Kokeet palautettiin tänään ja se meni kyllä huonommin, kuin olin odottanut, mutta tavoitteena olikin saada kakkonen numeroksi ja 2- siellä yläkulmassa seisoo, joten se kelpaa minulle.

Tänään oli aamusta talousmatematiikan välikoe, mihin en myöskään valmistautunut kuin henkisesti. Pikaisesti tarkistin aamulla verottomien ja verollisten hintojen laskentakaavan ja kokeeseen vain.

Koe oli itsessään kyllä mielettömän helppo minulle, mutta moni tuntui kiroavan propleematehtäviä, joissa piti löytää se tuntematon tekijä eli X. Prosenttilaskuissa pystyi käyttämään maalaisjärkeä, että kummalla laskukaavalla saa oikean prosentin tai oikean hinnan.

Parin viikon päästä on englannin sanakoe. Saa nähdä, luenko siihenkään.
Saatan antaa itsestäni välinpitämättömän kuva opiskeluiden suhteen, mutta todellisuudessa en minä lukemalla mitään opi. Opin tekemällä ja näkemällä, en lukemalla, siksi en juurikaan kirjoja aukaise kokeiden takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti